سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

تعویض و مرجوعی

مجله

طلای 18 عیار:

12,743,099

تومان

شعب حضوری

تماس با گالری

آیا برای خرید باید در سایت عضو شوم؟

بله , اگر بدون وارد شدن در سایت کالای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید باید در مرحله نهایی کردن خرید با وارد کردن نام کاربری و رمزعبور وارد سایت شوید . اگر قبلا حساب کاربری نداشته اید هم می توانید به راحتی با وارد کردن ایمیل و مشخصات خود عضو سایت شوید.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری من وجود دارد؟

بله ,شما می توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید ،برای این کار کافیست وارد حساب کاربری خود شوید و در قسمت اطلاعات کاربری ، اطلاعات خود را ویرایش کنید.

آیا می توانم به اطلاعات خریدهای قبل خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی ، باید به حساب کاربری خود وارد شوید سپس روی گزینه سفارش ها کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.

چگونه می توانم به صورت اینترنتی خرید کنم؟

ابتدا محصول مورد نظر خود را از طریق وب سایت انتخاب کرده و بعد از تایید نهایی و افزودن به سبد خرید کالا خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام چگونه می توانم مطلع شوم؟

برای اطلاع از وضعیت سفارش می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه سفارش ها از وضعیت ان مطلع شوید.

بعد از ثبت سفارش ، برای اطمینان از پردازش آن باید با گالری سوفی تماس بگیرم؟

خیر , پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش سوفی گلد با شما تماس خواهند گرفت.

آیا می توانم سفارشم را ابطال کرده و یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی و اتمام خرید می توانید سفارش خود را از سبد خرید حذف و یا اصلاح کنید. ولی پس از تایید نهایی و اتمام خرید و مرحله پرداخت شما قادر به حذف و یا تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو و تغییر آن با واحد پیگیری سفارشات تلفنی و یا بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

آیا از طریق های دیگر هم می توانم سفارشم را ثبت کنم؟

برای راحتی شما عزیزان گالری سوفی این امکان را فراهم کرده تا علاوه بر سفارش آنلاین بتوانید از طریق مراجعه حضوری به شعب ، اینستاگرام ، تلگرام ، واتساپ و یا به صورت تلفنی هم محصول مورد نظرتون را تهیه نمایید.

آیا قیمت محصولات در سایت گالری سوفی گلد به روز هستند؟

بله گالری سوفی گلد به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در سایت خود را کنترل و به روز رسانی می کند.

جگونه می توانم هزینه سفارش را پرداخت نمایم؟

کاربران میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از تمامی کارت های بانکی عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت نمایند و پرداخت اینترنتی به گونه ای طراحی شده که امن و راحت باشد.

ممکن است پرداخت اینترنتی نا موفق باشد ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود که در این حالت معمولا پول شما در حساب های میان بانکی است.در این صورت بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را بصورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد اما اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد ، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید.

پس از اینکه سفارش خود را ثبت کرده ام چقدر طول می کشد تا به دستم برسد؟

زمان ارسال سفارش ها برای مشتریان عزیز در تهران همان روز و برای مشتریان عزیز در شهرستان 5 الی 7 روز کاری می باشد.

سفارش خود را به چه روش هایی می توانم تحویل بگیرم؟

ارسال سفارش در محدوده تهران به صورت پیک و برای سایر شهرهای ایران از طریق پست انجام می شود.

ایا می توانم برای شخص دیگری از گالری سوفی خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله , پس از انتخاب محصول موردنظر و اضافه کردن به سبدخرید در مرحله ارسال اطلاعات شما میتوانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده را وارد کنید .

آیا امکان رهگیری سفارش پستی وجود دارد؟

هر یک از سفارشات تحول داده شده به پست دارای کد مرجع 24 رقمی بوده که با استفاده از آن در صفحه شخصی و یا در بخش رهگیری سایت پست به آدرس www.newtracking.post.ir ، می‌توان از آخرین موقعیت سفارش اطلاع حاصل فرمایید.

در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل گیرنده فرستاده خواهد شد؟

در صورت تمایل می تواند فاکتور فروش به همراه محصول فرستاده نشود.

آیا می توانم زمان تحویل را خودم مشخص کنم؟

 

بله , برای شهروندان تهرانی در حال حاضر این امکان وجود دارد.

اگر محصولی که خریداری کرده ام ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت چه اقدامی باید انجام دهم؟

 

لطفا برای هماهنگی های لازم ، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

در صورت بازگرداندن محصول ، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می شود؟

 

هنگامی که محصولی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش ، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.