سبد خرید شما خالی است.
بله , اگر بدون وارد شدن در سایت کالای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید باید در مرحله نهایی کردن خرید با وارد کردن نام کاربری و رمزعبور وارد سایت شوید . اگر قبلا حساب کاربری نداشته اید هم می توانید به راحتی با وارد کردن ایمیل و مشخصات خود عضو سایت شوید.
بله ,شما می توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید ،برای این کار کافیست وارد حساب کاربری خود شوید و در قسمت اطلاعات کاربری ، اطلاعات خود را ویرایش کنید.
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی ، باید به حساب کاربری خود وارد شوید سپس روی گزینه سفارش ها کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
ابتدا محصول مورد نظر خود را از طریق وب سایت انتخاب کرده و بعد از تایید نهایی و افزودن به سبد خرید کالا خود را ثبت کنید.
برای اطلاع از وضعیت سفارش می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه سفارش ها از وضعیت ان مطلع شوید.
خیر , پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش سوفی گلد با شما تماس خواهند گرفت.
تا پیش از تایید نهایی و اتمام خرید می توانید سفارش خود را از سبد خرید حذف و یا اصلاح کنید. ولی پس از تایید نهایی و اتمام خرید و مرحله پرداخت شما قادر به حذف و یا تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو و تغییر آن با واحد پیگیری سفارشات تلفنی و یا بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
برای راحتی شما عزیزان گالری سوفی این امکان را فراهم کرده تا علاوه بر سفارش آنلاین بتوانید از طریق مراجعه حضوری به شعب ، اینستاگرام ، تلگرام ، واتساپ و یا به صورت تلفنی هم محصول مورد نظرتون را تهیه نمایید.
بله گالری سوفی گلد به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در سایت خود را کنترل و به روز رسانی می کند.
کاربران میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از تمامی کارت های بانکی عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت نمایند و پرداخت اینترنتی به گونه ای طراحی شده که امن و راحت باشد.
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود که در این حالت معمولا پول شما در حساب های میان بانکی است.در این صورت بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را بصورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد اما اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد ، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید.
زمان ارسال سفارش ها برای مشتریان عزیز در تهران همان روز و برای مشتریان عزیز در شهرستان 5 الی 7 روز کاری می باشد.
ارسال سفارش در محدوده تهران به صورت پیک و برای سایر شهرهای ایران از طریق پست انجام می شود.
بله , پس از انتخاب محصول موردنظر و اضافه کردن به سبدخرید در مرحله ارسال اطلاعات شما میتوانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده را وارد کنید .
هر یک از سفارشات تحول داده شده به پست دارای کد مرجع 24 رقمی بوده که با استفاده از آن در صفحه شخصی و یا در بخش رهگیری سایت پست به آدرس www.newtracking.post.ir ، میتوان از آخرین موقعیت سفارش اطلاع حاصل فرمایید.
در صورت تمایل می تواند فاکتور فروش به همراه محصول فرستاده نشود.
بله , برای شهروندان تهرانی در حال حاضر این امکان وجود دارد.
لطفا برای هماهنگی های لازم ، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.
هنگامی که محصولی بازپس فرستاده شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش ، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.